עיצוב טוב עבור צרכן הוא תובנה קצרה של איך יתייחסו אליו בעתיד, הוא מראה לאיכות המוצרים שלך ולכמה קל יהיה לחוות אותם. אבל עיצוב לא יכול רק להראות טוב, עליו להיות גם נגיש ואינטואיטיבי.
ולמרות שכמה חברות כבר הבינו את חשיבות העיצוב בשנים האחרונות - הנה כמה טעויות שאנחנו עדיין רואים:
1. אנשים לא מבינים מה אתה עושה - אם אנשים לא מבינים מה אתה עושה בחמש שניות הראשונות איבדת אותם. חשוב לוודא שהגולש מבין את הרעיון בגדול של מה את עושה. בנוסף אל תשכחו עד כמה סרטון ווידאו יכול להיות חזק בתקשור המסר הזה.
2. להשיג לידים ולגרום להם לשוב - האם מיקמתם לייק בוקס לפייסבוק או מעקב אחרי החשבון טויטר שלכם בחלק העליון של דף הבית? האם יש טפסי צור קשר נגישים בו הגולשים יוכלו לשאיר פרטים?
3. מאיפה מתחילים? בכדי לסגור עסקה על הגולש לעבור כמה שלבים בכדי להגיע ליעד הרלוונטי. אם לא תבהירו לגולש היכן להתחיל כנראה תאבדו כמה לידים איכותיים.
4. אתם מחביאים את פרטי יצירת הקשר שלכם? אין דבר יותר מתסכל מלא לדעת כיצד ניתן לפנות אליכם. אם אתם רוצים לשמר לקוחות זה הזמן לשים את המספר טלפון בכל מקום אפשרי על מנת שתוכלו לתת שירות ומענה ללקוחות שלכם.
5. האם הכיתוב באתר שלכם קטן? לא קריא? חשוב לדעת לעבוד עם הפונטים הנכונים, הגדלים הנכונים והריווחים הנכונים בכדי שחווית המשתמש תהיה אופטימלית.
אילו טעויות עיצוביות אתם מצאתם באתרים?
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה